0
A privacy reminder from PrettyLittleThing Read more I agree

FAQ! Need Help?

We've got you covered

RETURNS

 

WHAT IS YOUR RETURNS POLICY?
ما هي سياسة الاسترجاع الخاصَّة بكم؟
    • Items must be returned within 28 days of receipt. 
    • Items must be unworn and unwashed.
    • Beauty lines and pierced jewellery cannot be returned for health and hygiene reasons. Underwear and swimwear can only be returned if the hygiene seal has not been removed.
    • Shoes must be tried on indoors.
    • Items must have all tags attached.
    • Beauty products and accessories cannot be returned.
    • Defective items can be returned after 14 days of a defect being discovered but in any case no longer than 28 days of purchase and will be refunded in accordance with this policy subject to provision of evidence of the defect immediately upon discovery, such as images, and compliance with the instructions for use. You have the option to ask for the replacement of a defective item and replacement in this case will be subject to stock availability and price adjustment.
    • Please note that we are unable to refund cash for customers who pay using the cash on delivery option, you will get store credit as a refund.

For PayPal, credit and debit card payment, the refund will always be paid using the same payment means you used to pay for your purchase.

    • يجب إرجاع المشتريات خلال 28 يوماً من استلامها. (خلال هذه الفترة مدَّدنا فترة الاسترجاع إلى 28 يوماً)
    • يجب عدم استخدام او غسل المشتريات المرتجعة.
    • لا يمكن إعادة مواد الزينة والمجوهرات الثاقبة للجلد لأسباب تتعلَّق بالسلامة والصحَّة. كما لا يمكن إعادة الملابس الداخليَّة أو ثياب السباحة إذا تم نزع الختم الصحِّي.
    • يجب قياس الأحذية داخل المنزل.
    • يجب أن تحمل المشتريات المرتجعة كافَّة البطاقات واللاصقات التي كانت عليها.
    • لا يمكن إعادة منتجات التجميل وملحقاتها.
    • يمكن إرجاع المشتريات التي توجد فيها عيوب بعد 14 يوماً من اكتشاف العيب، ولكن خلال 28 يوماً كحد أقصى من الشراء بأي حال كان، ويتم رد قيمتها وفقاً لهذه السياسة بموجب تقديم إثبات عن العيب فور اكتشافه، مثل الصور على سبيل المثال، شريطة الالتزام بتعليمات الاستخدام. ولكم خيار طلب استبدال المشتريات التي فيها عيوب، ولكن يخضع الاستبدال في تلك الحالة إلى توفُّر المخزون وتعديل السعر.

يتم رد القيمة للمشترين عبر باي بال وبطاقات الائتمان وبطاقات الخصم باستخدام نفس وسائل السداد المستخدمة لسداد قيمة مشترياتهم.

HOW LONG DO I HAVE TO RETURN AN ITEM?
ما هي الفترة المتاحة أمامي لاسترجاع المشتريات؟

You are able to return unsuitable items within 28 days of receipt. Please return unsuitable items in its original packaging. Please note, we cannot offer refunds on swimwear if the hygiene seal is not in place or has been broken.


بإمكانك استرجاع المشتريات غير المناسبة خلال 28 يوماً من استلامها. ويُرجى استرجاع المشتريات غير المناسبة بغلافها الأصلي. ويُرجى أخذ العلم أنَّه لا يمكننا رد قيمة ثياب السباحة إن تم إزالة أو فض ختم الصحة. (خلال هذه الفترة مدَّدنا فترة الاسترجاع إلى28 يوماً)

CAN I RETURN MORE THAN ONE ORDER IN ONE PARCEL?
Please keep your orders separate, as returning more than one order in a parcel may delay your refund.
HOW MUCH DOES IT COST TO RETURN AN ITEM?
كم تبلغ تكلفة استرجاع المشتريات؟

We're sorry but we are unable to offer a free returns service. Returns must be made at your own cost. Please return using a standard trackable service.

نعتذر عن عدم قدرتنا على تقديم خدمة إرجاع المشتريات مجانًا. ويجب إرجاع هذه المشتريات على نفقتك الخاصة. يرجى العودة باستخدام الخدمات القياسية القابلة للتتبع.

HOW LONG DOES IT TAKE TO PROCESS MY RETURN?
كم من الوقت يستغرق تنفيذ عمليَّة استرجاع مشترياتي؟

We aim to process your return ASAP, but on occasions it may take up to 21 days for your refund to be processed after you have returned your item(s) to us. If you have not been refunded after 30 days of returning the item(s), please contact us with the proof of postage information on your Post Office receipt and we will check this out for you.

نسعى لتنفيذ عمليَّة استرجاع مشترياتكم لأسرع وقت ممكن، ولكن قد يستغرق رد قيمة مشترياتكم المرتجعة إلينا في بعض الأحيان 21 يوماً. وفي حال عدم رد القيمة بعد 30 يوماً من استرجاع المشتريات، فيُرجى الاتصال بنا، مع تقديم معلومات تثبت الإرسال على إيصال مكتب البريد الخاص بكم، وسنتحقق لكم من الأمر.

HOW CAN I TRACK THE STATUS OF MY RETURN?
كيف يمكنني تعقُّب حالة مرتجعاتي؟

As soon as we have processed your refund, you will receive an email notification. Please note it can take 3-5 working days for the payment to show in your account, depending on the card issuer.

حالما ننفذ عملية استرجاع القيمة لك، تتلقى إشعار عبر البريد الإلكتروني. ويُرجى أخذ العلم بأن الدفعة تحتاج من 3-5 أيام دوام لكي تظهر في حسابك، حسب نوع بطاقة الائتمان. وفي حال سدادك نقداً عند التسليم فيُرجى أخذ العلم أن قسائم المشتريات تحتاج من 3-5 أيام دوام لكي تظهر في حسابك الخاص بالمتجر.

DO YOU REFUND THE DELIVERY CHARGE?
هل تعيدون لي رسوم التسليم؟
Unfortunately we do not refund postage/shipping charges on UAE orders except for defective items.

لسوء الحظ لا نعيد رسوم إرسال/ شحن الطلبات المرسلة إلى دولة الإمارات العربية المتحدة عند استرجاع مشتريات فيها عيوب.
CAN I EXCHANGE AN ITEM?
هل يمكنني استبدال المشتريات؟
Unfortunately, we are currently unable to process exchanges. You can return your item to us and place a new order to receive the item of your choice.

لسوء الحظ، لا يمكننا حالياً تنفيذ عملية استبدال. وبإمكانك رد مشترياتك لنا، وتثبيت طلبات شراء جديدة لاستلام مشتريات من اختيارك.

Still need our help? Hit us up below.
FYI - If you’re getting in touch regarding an order, don’t forget to include your order number.